تعرض به اعلامیه های سالگرد علامه محمد حسین فضل الله در قم

سرویس خبرهای معارفی لاهوتیان : گروهی معلوم الحال و متعصب با حمله به اعلامیه های سالگرد رحلت علامه کبیر سید محمد حسین فضل الله رضوان الله علیه در شهر مقدس قم به ساحت این مرجع بزرگ شیعیان لبنان اسائه ادب نمودند .

حقیر روز گذشته در حال گذر از یکی از خیابانهای شهر مقدس قم با صحنه ای عجیب و تلخ مواجه شدم و آن پاره کردن اعلامیه ترحیم دومین سالگرد رحلت علامه فضل الله توسط یک روحانی جوان بود . بنده به سرعت خودم را به ایشان رساندم و با لحنی ناراحت گفتم : برای شما که یک روحانی هستی زشت است که این عمل ناشایست را انجام دهی . این فرد هم با تندی پاسخ داد : ایشان دشمن علی است و من خود یک عربم هستم و اطلاع دارم . من به ایشان گفتم : روش شما غلط است و از ایشان جدا شدم . وی با با عصبانیت گفت : چرا مثل زنان فرار می کنی ، فقط ریش گذاشتی و ...

بنده به منزل رفته و با اطلاعات قم 113 تماس گرفته و جریان را به اطلاع رساندم ، اما در جواب شنیدم باید همان موقع اطلاع میدادید تا ما خودمان را به آن محل برسانیم و ...

امید است نیروهای امنیتی - اطلاعاتی با برخورد قاطع خویش با اینگونه افراد تندرو و متعصب جلوی عادی شدن اهانت و هتک حرمت بزرگان و مراجع دینی را بگیرند .

لازم به ذکراست ایشان از دشمنان سرسخت رژیم صهیونیستی و از طرفداران نظام جمهوری اسلامی در لبنان و مرجع دینی حزب الله لبنان بود که چندین بار طرح ترور ایشان توسط موساد ( دستگاه مخوف اطلاعاتی اسرائیل غاصب ) ریخته شد که به فضل الهی ناکام ماند .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات مرتبط: خبر های معارفی ، ،
تاريخ : چهار شنبه 21 تير 1391 ا 17:55 نويسنده : محمد صادق فاضلی ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.